وزیر امور خارجه:

مکتب امام خمینی(ره) نظام دیکتاتوری و سلطه‌گری جهانی را به چالش کشید

امیرعبداللهیان نوشت: حضرت امام خمینی(ره) و مکتب توحیدی او، جهان را متحول و نظام دیکتاتوری و سلطه‌گری جهانی را به چالش کشید.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در اینستاگرام نوشت: حضرت امام خمینی و مکتب توحیدی او، ابتدا اندیشه‌ها و دل‌های مردم آزاده و آزاداندیش را در ایران، امت اسلامی و جهان، متحول ساخت و سپس نظام دیکتاتوری و سلطه‌گری جهانی را به چالش کشید.

وزیر امور خارجه یادآور شد: عامل پیشران این تحول عظیم و تاریخ‌ساز، به بیان مقام معظم رهبری، ایمان و امید بود.

امیرعبداللهیان بیان کرد: امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است و نهضت جاری و پویای ایشان، با پشت سر گذاشتن انواع بدخواهی‌ها، توطئه‌ها، بدعهدی‌های و تبلیغات سوء دشمنان قسم خورده ملت ایران و دیگر ملت‌های آزاده جهان، با گام‌های استوار تحت رهبری حکیم فرزانه، مقام معظم رهبری، به سمت نظم جهانی جدید و تمدن نوین اسلامی به پیش می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
بله حصرت امام می فرمود جمهور اسلامی نه یک کامه بیشتر و نه یک کلمه کمتر
میزان رای ملت است
و باز می فرمود اگر حتی به اشتباه راهی را انتخاب کردند مسئولان موظفند آن را را بروند چون مسولان فقط و فقط وکیل مردمند نا اختیار دار مردم

ولی اکنون می بینم ی سری بیسواد قیم ملت شده اند و بجای مردم انتصاب می کنند و اجازه انتخاب را از ملت می گیرند


بله ملت بجز در قوانین صریح شرعی که شرع و‌ کتاب و سنت رسول الله ص و ولایت امیر المومین ع مشخص کردهذاند در بقیه اول مختار و آزادند و حق انتخاب دارند
آخرین اخبار