مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان:

امکانات و ظرفیت‌های موجود برای استقبال از مسافران استفاده شده است

مهرزاد گفت: در ایام تعطیلات نیمه خرداد امسال از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران استفاده شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان کردستان شامگاه شنبه به همراه فرماندار سنندج و رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج، با بازدید از مراکز اقامتی دائم و موقت شهرستان در جریان چگونگی پذیرش و اسکان مهمانان و گردشگران تعطیلات نیمه خرداد قرار گرفت.

 منصور مهرزاد گفت: در ایام تعطیلات نیمه خرداد امسال از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران استفاده شده است.

مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: با توجه به اهمیت و حفظ سلامت و امنیت مسافران و هموطنان در این ایام، تشدید نظارت‌ها در اماکن دائم و موقت استان توسط اکیپ نظارتی به‌صورت روزانه و شبانه انجام می‌شود.

او عنوان کرد: امیدواریم با ارائه خدمات شایسته و کسب رضایتمندی گردشگران در سفر به کردستان، انگیزه حضور دوباره و زمینه‌سازی برای انتخاب استان به عنوان مقصد گردشگری را فراهم نماییم.

مهرزاد یادآور شد: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان در محل اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مستقر و آماده پاسخگویی به شکایات و خواسته‌های مسافران و گردشگران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.