تحریم‌های جدید و ضدروسی آمریکا به بهانه «نفوذ» در کشور‌ها

وزارت خزانه داری آمریکا ادعا کرد تحریم‌های جدیدی مرتبط با ۷ شخص و یک نهاد روسی که قصد «نفوذ» در مولداوی را داشته‌اند، صادر کرده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از وبسایت وزارت خزانه‌داری آمریکا می‌گوید تحریم‌های جدیدی علیه روسیه صادر کرده که هفت شخص روس و یک نهاد متعلق به این کشور را هدف قرار می‌دهد. 

وبسایت خزانه‌داری آمریکا مدعی شده این ۷ نفر مرتبط با گروه‌های اطلاعاتی روسیه بوده و تلاش کرده‌اند در کشور مولداوی نفوذ کنند. برایان ای. نلسون، معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی ادعا کرد: «تحریم‌های اعمال شده امروز، تلاش‌های پنهانی مستمر روسیه برای بی ثبات کردن کشور‌های دموکراتیک را روشن می‌کند». 

آمریکا می‌گوید تظاهرات ضد دولتی فوریه و مارس امسال که در مولداوی برگزار شده با حمایت یک الیگارش روسی بوده است. پیش از این و در سال ۲۰۲۲ نیز آمریکا با ادعای اینکه روسیه قصد دارد بر نتایج انتخابات مولداوی تاثیر بگذارد، سه شخص روس را تحت تحریم‌های خود قرار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
آمریکا به مانند خری که در گل مانده وراهی جز تحریم ندارد در واقع.دست وپازدن آمریکاست که راه بجایی نمی‌برد و تحریم بزرگترین نقطه ضعف آمریکاست ادامه راهی که به بن بست منتهی میشود بایداقرارکنندافول آمریکا نزدیک است تحریم هم مشکلی را حل نخواهد کرد چون ذات یانکی‌ها برای اروپا وبفیه دنیااثبات شده وهمر اهی نکردن اروپا زودتر آمریکارا به ذلالت خواهدبرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
فروپاشی اقتصادی روسیه نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
روسیه منزوی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
باید اقتصاد روسیه ضعیف شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
مرگ بر روسیه . مرگ بر پوتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
نفوذ در سودان و لیبی ؟؟
آخرین اخبار