ارتقای فعالیت های کانون پرورش فکری با برگزاری برنامه‌های مشترک برای کودکان ایران و عراق

استاندار کرمانشاه با تاکید بر تقویت فرهنگ قصه گویی در استان گفت : کانون پرورش فکری با برگزاری برنامه‌های مشترک برای کودکان ایران و عراق فعالیت‌های خود را در عرصه بین المللی ارتقا ببخشد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست با مدیر کل و اعضای ستاد کانون پررش فکری کودکان که در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های این کانون و تشویق به تلاش و پیگیری بیشتر در حوزه تربیت کودکان و نوجوانان، فعالیت‌های کانون را موثر و خوب ارزیابی کرد.

وی افزود: در خصوص برنامه‌های پروژه‌های عمرانی مراکز سرپل‌ذهاب و ثلاث‌باباجانی، برنامه بین الملتین ایران و عراق، طرح فرهنگی- تربیتی هاتف و کارگروه مشورتی نوجوانان خواستار پیگیری مدیر کل کانون جهت تسریع در انجام امور شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های کانون استان را ارائه و سپس ضمن توضیح فعالیت‌های شاخص کانون در یک سال گذشته، موشن‌گرافی گزارشی فعالیت‌های کانون کرمانشاه به نمایش گذاشته شد.

محمد خیاط زنجانی تشکیل کارگروه مشورتی نوجوانان استاندار کرمانشاه، جشنواره قصه‌گویی، طرح «کرمانشاه سرزمین قصه‌ها»، برنامه‌ی ثبت ملی جشنواره قصه‌گویی در ۲۳ خرداد ماه، پروژه‌های عمرانی نیمه تمام مراکز سرپل‌ذهاب و ثلاث‌باباجانی، ظرفیت‌های مرکز آموزش در مرکز شماره ۱۴ کانون استان کرمانشاه را از مهمترین برنامه‌های پیش روی کانون استان عنوان کرد.

وی در خصوص طرح فرهنگی- تربیتی هاتف، جشنواره منطقه‌ای شعر محبت، تماشاخانه سیار، موزه خانه جلیلی، شورای هماهنگی فعالیت‌های تربیتی غیر رسمی و آیین تجلیل از افتخار آفرینان کودک و نوجوان را برای استاندار کرمانشاه تشریح کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار