پیگیری مطالبات مردم روستا‌های بخش بفروئیه میبد

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، از پیگیری مطالبات مردم روستا‌های بخش بفروئیه در شهرستان میبد خبر داد.

در نشستی که با حضور میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری میبد برگزار شد؛ مطالبات مردم روستا‌های بخش بفروئیه در خصوص تامین زیرساخت‌های آب و برق و گاز و مخابرات بررسی شد.

میرمحمدی در حاشیه این نشست تامین برق ورودی روستا‌های بخش بفروئیه، ایجاد شبکه برق برای روستاهی هودر، هنو و بوکن نو حداکثر تا شش ماه آینده و تامین برق و روشنایی معابر بخشی از شهر برفروئیه با اختصاص ترانس و جلوگیری از افت ولتاژ برق و تامین شبکه برق به روستا‌های صدرآباد، هفتهر، سورک و خوشاب را بخشی از مصوبات این نشست برشمرد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گاز رسانی به روستا‌های هودر، هنو و بوکن نو با اخذ مجوز اداره گاز آغاز خواهد شد گفت: امیدواریم تا پایان پاییز و قبل از زمستان گاز رسانی به این روستا‌ها انجام شود.

میرمحمدی با بیان اینکه ادارات قول دادند شبکه آب، برق و گاز مورد نیاز مجتمع حمل و نقل باربری و روشنایی بلوار شهید سلیمانی با مشارکت شهرداری حداکثر تا ۶ ماه آینده صورت گیرد، افزود: قرار شد با ایجاد شبکه ایستگاه برداشت آب شرب با ۵ میلیارد تومان به چهار روستای جهان آباد، محمد آباد، حجت آباد هم اقدام شود.

تامین روشنایی و تیربرق مورد نیاز بلوار شهرک فجر بیده با مشارکت شهرداری، تامین آب روستا‌های اشنیز با تکمیل مجتمع آبرسانی ثامن الجج تا مهر ماه امسال و ایجاد شبکه مورد نیاز برای وصل تلفن‌های ثابت و ارتقاء اینترنت برای برخی از روستا‌ها، تامین ترانس برق واحد دختران دانشگاه فرهنگیان در دانشکده علوم قرآنی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار