آغاز ثبت نام کلاس اولی‌ها از امروز

ثبت نام از دانش آموزان کلاس اولی از امروز در خراسان جنوبی آغاز شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: پیش بینی می‌شود در سال تحصیلی پیش رو، بیش از ۱۸ هزار دانش آموز کلاس اولی ثبت نام کنند.

حسنی افزود: متولدان ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ و دو سال قبل بر آن، می‌توانند در کلاس اول ثبت نام کنند.

وی در ادامه از ثبت نام مدارس دولتی و هیئت امنایی بر اساس محدوده بندی اعلام شده از طرف اداره آموزش و پرورش شهرستان خبر داد و گفت: مدارس غیردولتی امکان ثبت نام بدون محدوده بندی و از هر نقطه شهر را دارند. همچنین ثبت نام مدارس شاهد، تابع قوانین خاص خود و از طریق سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی: my.medu.ir از تاریخ یکم خرداد لغایت بیستم خرداد ماه خواهد بود.

معاون آموزش ابتدایی استان با تأکید بر الزامی بودن فرآیند سنجش پیش از دبستان به عنوان یکی از شرایط مهم ثبت نام گفت: فرآیند سنجش پیش از دبستان از یکم بهمن ماه ۱۴۰۱ شروع شده و تاکنون تعداد ۱۷۵۱۱ نفر برای سنجش پیش از دبستان نوبت گیری کرده اند.

حسنی افزود: با توجه به الزامی بودن فرآیند سنجش پیش از دبستان برای ثبت نام دانش آموزان، از تمام جاماندگان این طرح خواست هر چه زودتر در این خصوص اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۵۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
تکلیف بچه های مهر۹۶ ک رفتن پیش دو والان میگن نمیتونن ثبت نام کنن برای کلاس اول چی میشه؟؟؟میگن قانون برداشته شده درصورتی ک اول سال این قانون بود و بچه ها رو خودشون فرستادن پیش دو!!!مگ میشه بچه یک سال بشینه خونه بعدش بره اول؟!!!توروخدا پیگیری کنید