در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

معرفی دبیر چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر تا هفته آینده

مدیر کل هنر‌های نمایشی از پرداخت مطالبات هنرمندان فجر چهل و یکم و معرفی دبیر چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر تا هفته آینده خبر داد.

جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های تئاتر در ایران است که هر ساله در ایام دهه فجر در بهمن ماه برگزار می‌شود.

سال گذشته چهل‌ویکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری کوروش زارعی بازیگر سینما تلویزیون و کارگردان تئاتر   برگزار شد.  جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر یکی از پر چالش‌ترین جشنواره‌ها در سال‌های گذشته بود که با دبیری کوروش زارعی به خوبی سپری شد.

چندی پیش کوروش زارعی در پاسخ به  وضعیت تسویه هدایای نقدی هنرمندان جشنواره تئاتر فجر پاسخ داده بود که  با همکاری‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است این مطالبات به زودی انجام شود. از این جهت با پیگیری پرداخت این مطالبات به گفت‌وگو با کاظم نظری مدیر کل‌هنرهای نمایشی پرداختیم.

کاظم نظری مدیر کل‌هنرهای نمایشی در پاسخ به پرداخت هدایای نقدی هنرمندان چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر گفت: هدایای هنرمندان تئاتری ما  پرداخت شده است و همه عزیزان هدایای خود را دریافت کرده‌اند. با شرایط سخت اقتصادی و  مشکلات همراه بودیم اما خداراشکر در نهایت تسویه حساب‌ها انجام شد.

مدیر کل‌هنرهای نمایشی در خصوص انتخاب دبیر چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر گفت: برای دبیری چهل و دومین دوره از جشنواره  بین المللی تئاتر فجر افرادی را در نظر گرفته‌ایم و درحال رایزنی‌هایی هستیم. به دو نفر از عزیزان  پیشنهاد دبیری جشنواره چهل و دوم فجر داده شده است که امیدواریم با رایزنی‌ها و گفت‌وگوها بپذیرند. در صورت قبولی دبیری جشنواره فجر، ان‌شاءالله هفته آینده دبیر و احکام دوره جدید را اعلام خواهیم کرد؛ زیرا هنوز این تصمیم به قطعیت نرسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.