رسانه‌های صهیونیستی: اسرائیل در مقابله با ایران تنها مانده است

رسانه‌های صهیونیستی به بازگشایی سفارت ایران در عربستان واکنش نشان دادند.

رسانه‌های صهیونیستی امروز سه شنبه گزارش دادند که «اسرائیل» در جبهه رویارویی با ایران به ویژه پس از نزدیکی ایران و عربستان و همچنین نزدیک شدن ایران و امارات به تنهایی رها شده است.

به گزارش المیادین، رسانه‌های اسرائیلی با بیان اینکه «ایران ۷ سال پس از بسته شدن سفارت خود در ریاض امروز و در حالی که امارات در شرف پیوستن به نیروی دریایی جدید به رهبری تهران است، سفارت خود را در ریاض باز می‌کند»، افزودند: این نزدیکی هشدار‌های مهمی را ارسال می‌کند که نقشه خاورمیانه در حال تغییر است. 

رسانه های صهیونیستی همچنین اعلام کردند که «عربستان سعودی نیز تولید نفت را کاهش داد که منجر به افزایش قیمت ها در بازارهای آمریکا و غرب شد که منجر به تورم اضافی خواهد شد. امارات، حامی توافقات عادی سازی (ابراهام) اکنون یک قدم از آمریکا فاصله می گیرد و علناً از یک نیروی دریایی تحت رهبری واشنگتن در خلیج فارس خارج می شود.»

رسانه‌های اسرائیلی همچنین اعلام کردند که مصر، اولین کشوری که توافقنامه صلح با اسرائیل امضا کرد، مذاکراتی را با تهران برای بهبود روابط با آن آغاز کرده است.

این رسانه ها در خصوص پرونده هسته‌ای ایران با محکوم کردن بسته شدن پرونده تحقیقات باز علیه ایران توسط رئیس سازمان بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کردند که «اسرائیل» در جبهه دیگری که مربوط به پرونده آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است نیز تنها مانده است.

این رسانه ها با اشاره به سقوط فیزیکی جو بایدن، رئیس‌ جمهور آمریکا در پایان هفته گذشته آن را با تصویر کشورش مقایسه کردند و افزودند که «آمریکا یک ابرقدرت در حال سقوط است».

پیشتر رسانه های اسرائیلی از ترس این رژیم از تشدید توانمندی های ایران و حزب الله در ازای فرسایش بازدارندگی اسرائیل صحبت کرده و خاطرنشان کرده بودند که ایران با وجود محاصره غرب علیه آن به یک ابرقدرت منطقه تبدیل شده است.

روز گذشته ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص بازگشایی سفارتخانه، سرکنسولگری و نمایندگی کشورمان در سازمان همکاری اسلامی در عربستان، گفت: در تکمیل روند اجرای توافقات دو جانبه میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان برای از سرگیری روابط دو کشور، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده و نمایندگی دائم ایران نزد سازمان همکاری اسلامی طی روز‌های سه شنبه ۱۶ خرداد و چهارشنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۲ به صورت رسمی بازگشایی خواهند شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران افزود: سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده قبل از عزیمت حجاج ایرانی فعالیت عملی خود را در جهت تسهیل امور حجاج بیت‌الله الحرام آغاز کرده و نمایندگی‌های مذکور با حضور مسئولان وزارت امور خارجه دو کشور رسما بازگشایی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
هم عربستان و هم امارات و هر کشور دیگری که با ما توافق کند ممکن است بعدا دوباره با آمریکا توافق کند و کسی هم نمی تواند بگوید توافق نکن. آنجاست که به واسطه توافق با ما دست برتر را دارد و دیگر ما نمیتوانیم به آنها فشار بیاوریم و هر کاری بخواهند می کنند.یعنی ما صلاحمون رو از دست می دیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
واکنش اسرائیل و آمریکا به بازگشایی سفارت ایران در عربستان عوام فریبی است و این کشورها به عربستان قبلا چراغ سبز نشان داده اند .اتفاقا باید مواظب حیله گری عربستان و امارات باید بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
یواش یواش داره به ... خوردن نیفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
الهی روز به روز بر روابط دوستانه ایران افزوده شود وشما صهیونیستهای تروریست وکودک کش از غصه بمیرید
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۲:۰۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
صهیونیست‌ها اگر خودشان به کشوری که از آن آمده اند بازگردند که هیچ ،اگر نه ، به حول و قوه الهی آنان را به دریا میریزیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
اسقاطیل مرگت فرا رسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
سلام.مرگ بر مزدوران اسرائیلی در داخل کشور که با گرانی تیشه به ریشه مردم می زنند.هیئت عالی تشخیص مصلحت نظام،دولت و مجلس بدانید جان و مال مردم در جاده ها شوخی نیست،سالانه هزاران نفر در جاده ها با خودروهای حلبی داخلی کشته و معلول میشوند.کدوم کشور این خودروهای حلبی های تاریخ گذشته شرکتهای انحصاری داخلی با تکنولوژی 30 سال پیش رو میخرند،ان هم با گرانفروشی دههابرابری،احتکار،کاهش تولید به قصد گرانی و مافیابازی و نفوذ در دولت و مجلس،به زور این حلبی های ناایمن را با گرانفروشی دههابرابری قالب مردم می کنید،باز کنید درب واردات خودروهای کم مصرف با حجم موتور کمتر از 1800cc،هیبریدی،برقی را بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم ایران و به این دلالی شرکتهای انحصاری پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
اسرائیل با زندگانی دیگه بای بای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
اسرائیلی که تو امنیت خودش مونده معلومه نمیتونه شریک قابل اطمینانی باشه
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۹:۲۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
یوخ باباجیگی میگی؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۰۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
زبان حال اسراییل:
من مانده ام تنهای تنها
من مانده ام تنها میان سیل غم ها
حبیبم آآآخ شیطان جونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
مثلا اون موقع که همه باهات بودن چیکار تونستی بکنی
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۵:۵۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
تو با اسلام طرفی نه با ایران تنها. مرحب خیبری یادت نرود.
آخرین اخبار