مدیر اجرایی منطقه آزاد مهران:

فاز اول منطقه آزاد مهران امسال عملیاتی می‌شود

مدیر اجرایی منطقه آزاد مهران با اشاره به آخرین وضعیت منطقه آزاد مهران گفت: فاز اول این منطقه امسال وارد مرحله اجرایی می‌شود.

 نورالدین رحیمی مدیر اجرایی منطقه آزاد مهران در جلسه شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های منطقه آزاد مهران و سرمایه‌گذاری در این منطقه در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به مطالبه مردم برای راه اندازی منطقه آزاد مهران، افزود: منطقه آزاد مهران در صورت انجام زیرساخت‌های لازم فاز اول آن آغاز می‌شود.

وی مطرح کرد: طرح جامع منطقه آزاد مهران تصویب شده و با ایجاد زیرساخت‌های لازم و تملک اراضی زمینه حضور سرمایه‌گذاران نیز در این منطقه فراهم می‌شود.

وی اظهار کرد: رایزنی با چندین شرکت بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد مهران صورت گرفته و خوشبختانه به نتایج خوبی رسیده ایم.

وی افزود: وسعت منطقه آزاد مهران هفت هزار هکتار است، تمامی مطالعات برای اجرایی شدن آن انجام شده و در آینده قطب اقتصادی استان می‌شود.

وی بیان کرد: موقعیت مرز مهران برای فعالیت‌های اقتصادی، گردشگری، اربعین بسیار حایز اهمیت است، ولی تحقق این امر به تخصیص اعتبار و توسعه زیرساخت‌های آن نیاز دارد.

وی گفت: شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های پتروپالایش، کشاورزی، دامداری و ... در این منطقه اندیشیده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.