آغاز ثبت‌نام مدرسه تابستانی معماری و کودک معماری‌بان در موزه گرمابه علیقلی آقا

ثبت‌نام مدرسه تابستانی معماری و کودک معماری‌بان در موزه گرمابه علیقلی آقا آغاز شد.

رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: فعالیت مدرسه تابستانی معماری و کودک معماری‌بان یک فرآیند مشخص و تعریف‌شده دارد و مخاطبان این مدرسه به کودکان هفت تا ۹ سال تقسیم می‌شوند.


علی عطریان افزود: در مدرسه تابستانی معماری و کودک به دنبال آموزش معماری از بعد ساختمان‌سازی نیستیم بلکه هدف این است که کودکان درک صحیحی از فضا معماری و شناخت متریال داشته باشند، ضمن اینکه نوع مباحث برای دو گروه مخاطب مدرسه متفاوت است، در گروه اول که کودکان زیر ۱۰ سال آن را تشکیل می‌دهند، مباحث بیشتر رویکرد کارگاهی و تجربی دارند، اما برای گروه کودکان بالای ۱۰ سال مباحث تئوری و عملی با هم در نظر گرفته شده است.

او گفت: معماری‌بان دارای چند دوره است که در دوره اول ۱۰ جلسه کارگاه آموزشی در مرکز آموزش حوزه هنری واقع در خیابان آمادگاه برگزار می‌شود و هم‌زمان با این دوره‌ها، گردشگری شهری برای جامعه هدف بر اساس اهداف کارگاه نیز اجرا می‌شود.


عطریان با بیان اینکه ثبت‌نام این دوره از امروز آغاز شده و تا بیست‌وهشتم خردادماه ادامه دارد افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام فرزندان خود در این دوره باید در ساعات اداری به موزه گرمابه علیقلی‌آقا مراجعه کنند.


رئیس شورای تخصصی معماری موزه گرمابه علیقلی‌آقا با بیان اینکه مدرسان این کلاس‌های آموزشی، فارغ‌التحصیلان رشته معماری و متخصصان حوزه کودک هستند گفت: جلسه نخست دوره آموزشی ترم اول سی‌ام خرداد تا یکم مردادماه در ۱۰ جلسه برگزار و در صورت وجود متقاضی برای ترم دوم، کلاس‌ها از سوم مرداد تا پانزدهم شهریورماه برگزار و به کودکان گواهی پایان دوره ارائه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.