مشارکت ۱۰۰۰ فروشگاه استان در طرح «کالابرگ الکترونیک»

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر گفت: یک‌هزار فروشگاه در استان بوشهر برای ارائه خدمات کالابرگ الکترونیکی فعال شده‌اند.

مصدق کشاورزی با اشاره به اجرایی شدن مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک از ۱۳ خردادماه، اظهار داشت: این مرحله در طرح ملی یاد شده برای خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی اجرایی شده است.

وی ادامه داد: مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک برای خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در دهک‌های اول تا سوم اجرایی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از تعیین فروشگاه‌های مختلف برای ارائه خدمات در زمینه کالا برگ الکترونیکی افزود: ۶ فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در این طرح مشارکت دارند و در سطح استان بوشهر تاکنون یک‌هزار فروشگاه آماده ارائه خدمات کالابرگ به جامعه هدف هستند که این تعداد با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته روزانه در حال افزایش است.

کشاورزی اضافه کرد: یارانه اعتباری خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، ۲۰ درصد افزایش می‌یابد که شرط استفاده از این افزایش اعتبار، خرید ۳۲۰ هزار تومان از مبلغ یارانه تخصیص به ازای هر نفر به اقلام تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه خانوار‌ها می‌توانند یک ماه زودتر از واریز یارانه از اعتبار خود استفاده کنند افزود: استفاده از این طرح برای همه مشمولین، اختیاری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه در این طرح کارت جدیدی صادر نمی‌شود خاطر نشان کرد: همه کارت‌های بانکی بنام سرپرست خانوار برای دریافت خدمات در کالا برگ الکترونیکی قابل استفاده است.

کشاورزی شیر کم‌چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات شامل ماست پرچرب پگاه، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله را ۱۱ قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیک دانست.

وی در پایان تصریح کرد: همه خانوار‌های مشمول طرح می‌توانند با نصب برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» و یا گرفتن شماره #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقیمانده اعتبار خود مطلع شوند.

وی اضافه کرد: سایر خانوار‌های دهک‌های اول تا سوم در مرحله بعدی طرح، تحت پوشش قرار خواهند گرفت که زمان اجرای مراحل بعدی، اطلاع‌رسانی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.