مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اتمام عملیات تعویض لوله و بازسازی خط جنوب به شمال بزرگراه شهید آقابابایی به علت ترمیم حفره ایجاد شده خبر داد.

 یکشنبه هفته جاری در پی نشت فاضلاب و نشست زمین، حفره‌ای به ابعاد یک متر مربع و به عمق ۱۲ متر در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید آقابابایی اصفهان ایجاد و به مسدود شدن این مسیر منجر شد.

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: این عملیات بدلیل عمق ۱۲ متری حفره وحجم زیاد فاضلاب ۴۸ ساعت وبیشتر از زمان پیش بینی شده اولیه به طول انجامید.

وی اظهار داشت: امشب قرار است کار آسفالت این مسیر توسط سازمان عمران شهرداری انجام شود و در صورت تایید پلیس راهور استان پیش بینی می‌شود که این مسیر فردا صبح بازگشایی شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: این حادثه بسیار پیچیده بود و از بیش از ۱۱۰ کامیون برای تامین وانتقال مصالح استفاده شد و درمجموع یک ونیم میلیارد خسارت در پی ترمیم و بازسازی این مسیر وارد شد.

وی خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از ۲۰ مورد حادثه اینچنینی در شهر اصفهان رخ داده که عمده علت بروز آنها، فرسودگی شبکه فاضلاب بوده است.

شیشه فروش افزود: ۳۰۰ میلومتر از شبکه فاضلاب اصفهان نیازمندبازسازی است که ۳۰ کیلومتر آن در اولویت ویژه قرار دارد که برای این منظور سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی از وزارت نیرودرخواست کرد که نسبت به تخصیص این اعتبار ملی نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار