شهرک صنعتی پوشاک قزوین مکان یابی شد

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین از مکان یابی و تعیین محل احداث شهرک صنعتی تخصصی پوشاک در شهرستان آبیک خبر داد.

علی رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت:شهرک صنعتی پوشاک در جوار شهرک صنعتی آبیک (کاسپین ۲) احداث خواهد شد.

وی اظهار کرد: هشت هکتار زمین برای احداث این شهرک صنعتی تخصصی درنظر گرفته شده است.

این مسوول گفت: این شهرک در راستای پیشبرد اهداف و مصوبات کارگروه ساماندهی مد و لباس و همچنین کمک به تحقق شعار سال و حمایت از تولید ایرانی احداث خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین افزود: پیش بینی شده تا در این شهرک ضمن تولید انواع البسه، مراکز فروشگاهی نیز برای عرضه لباس ایجاد شود.

وی با بیان اینکه موقعیت مکانی این شهرک و دسترسی به آن در حالت ایده آل قرار دارد، افزود: فاصله کمتر از ۱۰۰ کیلومتری این شهرک به تهران و قرارگیری آن در شاهراه ارتباطی تهران-کرج-قزوین موقعیت ممتازی را به آن می‌بخشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه با تولیدکنندگان مطرح و برند لباس ایران برای حضور و فعالیت در این شهرک رایزنی و مذاکره می‌شود، اظهار کرد: در این شهرک برای سرمایه گذاری و فعالیت تولیدکنندگان عمده و خرد البسه پیش بینی‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: با هماهنگی‌های لازم کار آماده سازی اراضی مربوط به این شهرک از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین امسال انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار