هشت زندانی جرائم غیرعمد با کمک مالی جوان همدانی آزاد شدند

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: یک جوان همدانی با کمک ۳۰۰ میلیون تومانی خود موجب بازگشت ۸ زندانی جرائم غیرعمد به آغوش خانواده شد.

یدالله روحانی منش گفت: این جوان به صورت گمنام در تماس با ستاد دیه و دریافت شماره حساب، این وجه را برای کمک به زندانیان نیازمند واریز کرد.

او افزود: همچنین مادر مرحوم علی خادمی در نخستین سالگرد فرزندش با حضور در ستاد دیه، هزینه مورد نیاز آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد را پرداخت کرد.

مرحوم علی خادمی پیشتر در امر خیرخواهانه و آزادی زندانی مشارکت داشت و به همراه مادرش با حضور در ستاد دیه زمینه ساز آزادی چهار زندانی شده بود.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: امسال ۳۴ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیران نیک اندیش از زندان‌های این استان آزاد شدند و هم اینک ۲۴۶ نفر به علت جرائم غیرعمد در زندان به سر می‌برند.

پارسال هم ۳۱۱ زندانی جرائم غیرعمد شامل ۱۶ زن و ۲۹۵ مرد از زندان آزاد شدند که ۲۴۰ نفر از این افراد برای مسایل مالی، ۵۶ نفر برای پرداخت مهریه، ۹ نفر به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه ناشی از سوانح و ۶ نفر نیز برای پرداخت نفقه زندانی شده بودند.

مجموع بدهی این زندانیان ۷۶ میلیارد و ۸۹۷ میلیون تومان بود و شاکیان پرونده به عنوان بزرگترین حامیان ستاد دیه ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از بدهی زندانیان را سال گذشته بخشیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.