تردد اتوبوس مسافربری در مسیر شهرکرد به ناغان به ایذه آزاد شد

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تردد اتوبوس‌های مسافربری که پیش از این از مسیر شهرکرد به ناغان به ایذه ممنوع شده بود با تصویب در کمیسیون ایمنی آزاد و مطالبه مردم این منطقه محقق شد.

داریوش رضایی گفت: به سبب مسیر ترانزیتی شهرکرد به لردگان به ایذه سال‌ها بود که تردد اتوبوس مسافربری از محور شهرکرد به ناغان به ایذه ممنوع شده بود که این موضوع رونق کسب و کار‌های بین جاده‌ای را در این محور از میان برده بود و مردم منطقه متضرر شده بودند.

وی ادامه داد: با مطالبه جدی مردم و پیگیری مسوولان، در نهایت آزاد شدن تردد اتوبوس‌های مسافربری از محور شهرکرد به ناغان به ایذه آزاد و در نهایت ۱۰ هزار شغل در این مسیر احیا و مردم از منافع آن بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طول محور شهرکرد به ناغان به ایذه نسبت به شهرکرد به لردگان به ایذه کوتاه‌تر است، تصریح کرد: با احداث چهارخطه شهرکرد به شلمزار به ناغان به ایذه و بهره‌برداری از تونل‌های مسیر از جمله تونل زره این محور ۱۸ کیلومتر دیگر نیز کوتاه‌تر می‌شود.


بیشتر بخوانید


رضایی با اشاره به تصویب ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای چهارخطه شهرکرد به شلمزار به ناغان به ایذه از محل اعتبارات سفر استانی رییس‌جمهور، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این مسیر نه تنها تردد و عبور و مرور از این محور ایمن‌تر می‌شود بلکه بسیاری از مشاغل و کسب و کار‌های مردم محلی و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی نیز در این محور رونق می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار