رئیس سازمان شیلات ایران مطرح کرد؛

توسعه فعالیت‌های شیلاتی در سواحل مکران

رئیس سازمان شیلات ایران گفت:توسعه فعالیت‌های شیلاتی در سواحل مکران و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی از برنامه‌های مهم سازمان شیلات ایران است.

سید حسین حسینی رئیس سازمان شیلات ایران به همراه معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، مشاور و مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌های سازمان شیلات ایران و مسئولان شیلات هرمزگان از بندر صیادی کوهستک شهرستان سیریک بازدید کرد.

حسینی با اشاره به اینکه هرمزگان در زمینه صید و صیادی و فعالیت‌های شیلاتی از جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور برخوردار است، گفت: توسعه فعالیت‌های شیلاتی در سواحل مکران و ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و رشد تولید از برنامه‌های مهم سازمان شیلات ایران است.

او بنادر صیادی را نمادی از خدمت رسانی به جامعه صیادی عنوان کرد و گفت: تداوم و ارتقای خدمت رسانی به جامعه صیادی در دستور کار مدیران شیلات کشور قرار دارد.

مسعود بارانی مدیر کل شیلات هرمزگان نیز با اشاره به وجود بیش از ۲۱۰ شناور صیادی شامل ۱۸۰ فروند قایق و ۳۰ فروند لنج در بندر کوهستک، گفت: حدود ۹۰۰ صیاد در این بندر فعالیت می‌کنند.

بارانی گفت: بندر صیادی کوهستک به عنوان پشتیبان سایت‌های پرورش ماهی در دریا، نقش مهمی در توسعه فعالیت‌های شیلاتی در شرق هرمزگان دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.