زمان فعالیت قطار‌های حومه‌ای مازندران تغییر کرد

سرپرست اداره کل راه آهن شمال از تغییر زمان فعالیت قطار‌های حومه‌ای مازندران خبر داد.

رحمان معصومی سرپرست اداره کل راه آهن شمال ۱ کشور مستقر در مازندران گفت: به منظور تسهیل در تردد کارکنان و دانشجویان بهره‌مند از خدمات خطوط ریلی با تغییر ساعات کاری با هدف مدیریت بهینه در مصرف انرژی، برنامه حرکت قطار‌های حومه‌ای تغییر کرد.

او افزود: براین اساس برنامه زمان‌بندی حرکت قطار‌های حومه‌ای این مجموعه که شامل سه قطار حومه‌ای می‌شود براساس برنامه ارائه شده از این پس حدود یک ساعت زودتر به ایستگاه‌های مسیر وارد و مسافران را سوار می‌کنند تا مسافران با قطاری که به محل کار خود می‌آیند بتوانند به محل سکونت خود بازگردند.

معصومی گفت: براین اساس اولین قطار حومه‌ای مازندران که پیشتر ساعت پنج صبح از ایستگاه پل سفید به عنوان ایستگاه آغازین مسیر به گرگان حرکت می‌کرد در برنامه زمانبندی جدید ساعت چهار و ۲۰ دقیقه صبح حرکت خود را از این منطقه آغاز می‌کند.

او با بیان اینکه زمان حرکت قطار مسیر پل سفید – گرگان در بعد از ظهر ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه، قطار دوم ساعت ۶ و ۵ دقیقه و حرکت دیگر قطار پل سفید – گرگان ۱۱ و ۵۰ دقیقه اعلام شد گفت: همچنین قطار صبح گرگان پل سفید ساعت ۲:۳۰ از مبدأ حرکت و ۶ صبح به ساری می‌رسد و دیگر ساعات حرکت این مسیر نیز ۶:۵۵، ۱۳:۴۵ و ۱۷:۴۰ اعلام شده است.

او افزود: مسافران قطار حومه‌ای مسیر گرگان به پل سفید و بالعکس برای آگاهی از تغییر ساعت حرکت این قطار‌ها شماره ۸ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۰۰ ارسال کنند.

سرپرست اداره کل راه آهن شمال گفت: در حال حاضر ۱۴ رام قطار در استان فعال است که از این تعداد ۶ رام قطار محلی در مسیر پل‌سفید تا گرگان فعالیت دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار