حجازی فر مدیرکل صدا وسیمای آذربایجان غربی شد

در مراسمی ناصر حجازی فر به عنوان مدیرکل صدا وسیمای آذربایجان غربی معرفی شد.

در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی،نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی، معتمدیان،استاندار آذربایجان غربی و حسن عابدینی، معاون امور استان های سازمان و صداوسیما ناصر حجازی فر به عنوان  مدیرکل صدا وسیمای آذربایجان غربی منصوب شد و از زحمات مسعود مجرد مدیرکل پیشین این مرکز تقدیر شد.

 حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در این مراسم با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در امید آفرینی اظهار کرد: باید در رسانه ملی، تقویت ایمان و امید آفرینی رویکرد اصلی اهل رسانه باشد.

محمد صادق معتمدیان، استاندار آذربایجان‌غربی هم در این مراسم با اشاره به پتانسیل‌های رسانه‌ای استان آذربایجان غربی فعالیت صد‌ها کانال تلویزیونی و رادیویی و رسانه با اهداف تجزیه طلبی و واگرایی قومیتی را خاطر نشان کرد و توسعه فعالیت رسانه‌ای در حوزه برون مرزی با محوریت استان آذربایجان غربی را خواستار شد.

حسن عابدینی، معاون امور استان های رسانه ملی در مراسم معارفه مدیر کل جدید صدا و سیمای آذربایجان غربی گفت: عدالت گستری و هویت محوری دو اولویت اساسی رسانه ملی است و قرار است ۱۰ ساعت از برنامه های شبکه های یک تا چهار تلویزیون به پخش برنامه های شبکه های استانی اختصاص می یابد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
بیوگرافی ناصر ججازی فر-مدیر صدا وسیما