ساختمان‌های دارای رای تخریب کمیسیون ماده صد تعیین و تکلیف می‌شوند

 معاون شهرسازی و معماری شهرداری قزوین از تعیین و تکلیف ساختمان‌های بدون پروانه یا مازاد پروانه ساختمانی که دارای رای کمیسیون ماده صد هستند، خبر داد.

 شیوا شهرام‌فر معاون شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: بر اساس بند (ت) تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور به منظور تعیین و تکلیف ساختمان‌های بدون پروانه یا مخالف مفاد پروانه در محدوده شهری احداث شده‌اند و دارای رای قطعی کمیسیون ماده صد قبل از سال ۱۴۰۰ می‌باشند، شرایطی فراهم شده است که مالکان این ساختمان‌ها با مراجعه به مناطق چهارگانه شهرداری قزوین جهت تعیین و تکلیف آراء کمیسیون ماده صد طبق ضوابط پیش‌بینی شده اقدام کنند.

 وی افزود: با اجرای این بند از قانون، مالکان ساختمان‌هایی که سال‌ها بدون پایانکار در حال بهره‌برداری هستند و یا نیمه‌کاره رها شده‌اند و تاکنون نتوانسته‌اند نسبت به دریافت اسناد یا تسهیلات بانکی اقدام کنند تعیین و تکلیف می‌شوند و از بلاتکلیفی شهروندان جلوگیری می‌شود.  

این مقام مسئول اضافه کرد: شهروندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و تسریع روند اداری جهت تعیین و تکلیف به مناطق چهارگانه شهرداری قزوین مراجعه کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.