عصبانیت کوهن بر سر معاون رئیس‌جمهور آمریکا

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با حمله به معاون بایدن تاکید کرد او اصلاحات این رژیم را درک نمی‌کند.

الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) با حمله به کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا تاکید کرد او اصلاحات قضایی تل‌آویو را درک نمی‌کند.

براساس گزارش جروزالم پست، او در ادامه به این سخن هریس که گفته بود «قوه قضاییه اسرائیل باید مستقل باقی بماند»، اشاره کرده و گفت: «هریس حتی نمی‌تواند یک بند از اصلاحات قضایی را درست برداشت کند.. او این طرح را نمی‌فهمد».

کوهن در ادامه حملات لفظی خود به معاون رئیس‌جمهور آمریکا گفت: اگر از کامالا هریس بپرسیم که چه چیزی او را در مورد اصلاحات آزار می دهد، او نمی تواند یک بند را ذکر کند. نمی‌دانم (هریس) قانون را خوانده یا نه ارزیابی من این است که او این قانون را نخوانده است.

کوهن پس از طوفانی که به پا کرد، دربیانیه ادعایی گفت که برای هریس احترام عمیقی قائل است و اصلاحات حقوقی اسرائیل یک موضوع داخلیست که در حال حاضر در مرحله تحکیم و گفتگو است.

با وجود اینکه مذاکرات بین موافقان و مخالفان طرح اصلاحات قضایی در رژیم صهیونیستی جاری است، ظاهراً هنوز مصالحه ای در دسترس نیست، به همین دلیل دولت بایدن از دعوت نتانیاهو برای سفر به آمریکا خودداری کرده است.

حتی پیشتر رسانه‌های آمریکایی فاش کرده بودند دولت بایدن به نتانیاهو گفته است درصورتیکه دست از اصلاحات قضایی بردارد، واشنگتن از عادی سازی روابط میان عربستان و رژیم صهیونیستی حمایت خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار