تمدید مهلت ثبت نام در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از تمدید مهلت ثبت نام در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: بر اساس ابلاغیه مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، مهلت ثبت نام در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تمدید شده است.

او با اشاره به استقبال گسترده مردم جهت ثبت نام در این دوره از مسابقات، افزود: نظر به بررسی‌های به عمل آمده، شورای مسابقات مرکز امور قرآنی مهلت ثبت نام مسابقات را برای شرکت حداکثری علاقه‌مندان به قرآن کریم تمدید کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مهلت ثبت نام رشته‌های آوایی انفرادی (قرائت، ترتیل، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل، اذان و دعاخوانی) و گروهی (مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم) تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۲۲ خردادماه تمدید شده است.

حیدری افزود: مهلت ثبت نام رشته‌های معارفی (معارف قرآن کریم، معارف نهج البلاغه، معارف صحیفه سجادیه و ترجمه سوره‌های یس و الرحمن) تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با دعوت از فعالان قرآنی استان برای ثبت نام در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران گفت: ثبت نام از متقاضیان برای شرکت در این دوره از مسابقات قرآن کریم از طریق سایت www.quraniran.ir انجام می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.