شرکت هزار دانشجو و دانش آموز استان اصفهان در اردوهای راهیان پیشرفت

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت:هزار دانشجو و دانش آموز از استان اصفهان در یکسال گذشته در اردو‌های راهیان پیشرفت شرکت کرده اند .

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در نشست اردو‌های راهیان پیشرفت بسیج دانشجویی این استان گفت: هزار دانشجو و دانش آموز از استان اصفهان در یکسال گذشته در اردو‌های راهیان پیشرفت شرکت کرده اند که برنامه ریزی امسال برای دوبرابر شدن این تعداد است.


سردار مجتبی فدا افزود: حضور نخبگان، استادان، روحانیان، دانشجویان در این اردو‌ها تأثیرگذار است، اما افزایش برنامه‌های کمی و کیفی برپایی چنین اردو‌هایی برای دانش آموزان ضروری است.


او گفت: تحکیم هویت ملی، تقویت روحیه خودباوری و ما می‌توانیم، جلب توجه عموم جامعه به سمت پیشرفت‌های فناورانه، گسترش سطح جهاد علمی و معرفی دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی از جمله اهداف اردوی راهیان پیشرفت است.


سردار فدا اضافه کرد: اردو‌های راهیان نور بازوی جهاد تبیین است و حضور دانشجویان و دانش آموزان در این اردو‌ها فرصتی برای آشنایی با حماسه خودکفایی ایرانیان است، دستاورد‌هایی که دشمن نمی‌خواهد نسل ما با آن‌ها آشنا شود.


در این نشست، حدود ۵۰ نفر از استادان دانشگاه، دانشجویان و مدیران عامل شرکت‌های دانش بنیان درباره برگزاری بهتر کمی و کیفی اردوی راهیان پیشرفت به تبادل نظر پرداختند.


در پایان از عوامل و دست اندرکاران اردو‌های راهیان پیشرفت در استان اصفهان تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.