اطلاعيه استقلال درباره جدايی ساپينتو

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای نسبت به جدایی ریکاردو ساپینتو واکنش نشان داد.

ریکاردو ساپینتو با انتشار یک متنی در صفحه شخصی خود، از هواداران استقلال خداحافظی کرد. سرمربی پرتغالی آبی پوشان که موضوع تمدید قرارداد او در ماه‌های گذشته به سوژه اصلی پیرامون باشگاه تبدیل شده بود، به صورت رسمی از این تیم جدا شد.

حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال که در این مدت با برگزاری جلسات مختلف با ساپینتو و مدیر برنامه هایش در پی رسیدن به یک توافق جامع جهت تمدید قرارداد بود، با حضور در برنامه فوتبال برتر، از شروط خود برای حفظ سرمربی پرتغالی صحبت کرد که از گفته‌های وی مشخص بود جدایی ساپینتو از این تیم قطعی است.

این مسئله با واکنش باشگاه استقلال همراه شد و آبی ها با انتشار اطلاعیه ای، از زحمات سرمربی پرتغالی تشکر کردند. در متن این اطلاعیه آمده است:

«باشگاه استقلال مراتب تشکر و قدردانی صمیمانه خود را از کلیه زحمات و تلاش‌های ریکاردو ساپینتو، سرمربی فصل گذشته خود اعلام می‌کند.

متاسفانه جدایی، بخشی همیشگی از فوتبال و ورزش حرفه‌ای است و حالا که راه باشگاه استقلال و ساپینتو در این مقطع از هم جدا شده، بهترین آرزوها را برای ایشان داریم و‌ برای او در ادامه دوران حرفه‌ای، آرزوی موفقیت می‌کنیم.»

بخش مهم بعدی این اطلاعیه به موضوع انتخاب سرمربی جدید در روزهای آینده برمیگردد:

«باشگاه استقلال نظر به اهمیت انتخاب هرچه سریعتر سرمربی فصل آینده، نهایت تلاش و دقت خود را به کار میگیرد تا بهترین و شایسته‌ترین انتخاب ممکن را انجام داده و بتواند رضایت خاطر هواداران عزیزش را فراهم آورد. بدیهی است از این لحظه برنامه ریزی و مذاکرات  برای انتخاب سرمربی جدید آغاز خواهد شد که پس از نهایی شدن، به اطلاع اصحاب محترم رسانه و هواداران گرامی خواهد رسید.»

برچسب ها: استقلال ، ساپینتو ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
خدا کنه دوباره پس فردا نگن شکایت کرده یه میلیون دلار طلبکاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
خداکنه فقط جواد نکونام مربی استقلال نباشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
فراری دادند شفر آسترا فرهاد و حالا ساپینتو انشالله هر جا میره موفق باشه
آخرین اخبار