تبیین ایجاد شورای اطلاع‌رسانی در سطح استان‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با تبیین ایجاد شورای اطلاع‌رسانی در سطح استان‌ها؛ هدف از ایجاد این شورا را اطلاع رسانی و آگاه سازی به موقع مردم از اخبار درست و دقیق دستاورد‌های دولت و نظام در سطح استان‌ها با هدف ایجاد نشاط و امیدآفرینی است.

علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه به تبیین و تشریح اهداف ایجاد این شورا در سطح استان‌ها اشاره کرد و گفت : از مهم‌ترین رسالت‌های این شورا جهاد تبیین و گزارش دستاورد‌ها و عملکرد دولت و نظام به مردم است.

وی اضافه کرد: طبق هدف این شورا؛ مردم باید به موقع در جریان اخبار درست و صحیح قرار گیرند و برنامه‌های دولت به موقع به سمع و نظر مردم برسد.

صفدری ایجاد نشاط و امیدآفرینی در جامعه را یکی دیگر از اهداف مهم شکل گیری شورای اطلاع رسانی ذکر کرد و بیان داشت: با جهاد تبیین از دستاورد‌های دستگاه‌های اجرایی باید یک موج امیدآفرینی در جامعه بوجود آورده شود و در این خصوص نقش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی بسیار پر رنگ است.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه از روابط عمومی استانداری کرمانشاه خواست که برای ایجاد هماهنگی اطلاع رسانی اخبار دقیق و درست از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان بین روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی یک تعامل و برنامه ریزی منظم و دقیقی شکل دهد.

صفدری از تمام روابط عمومی‌های دستگاه اجرایی استان کرمانشاه خواست پروتال اخبار اداره خود را به روز رسانی کنند؛ بیشتر عملکرد و دستاورد‌های دستگاه‌های اجرایی را بازتاب دهند نه اینکه فقط به بیان تقویم و مناسبت‌های روز بپردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه یکی از رسالت‌های این شورا را تکلیف دستگاه‌های اجرایی مبنی بر گزارش دوره و منظم عملکرد خود به مردم از طریق صدا و سیما استان عنوان کرد.

صفدری از دستگاه‌های اجرایی خواست اطلاعات و اخبار خود را از طریق رسانه رسمی و دارای مجوز به اطلاع مردم برسانند نه از طریق کانال‌های غیر رسمی .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار