بنیاد مستضعفان انتخاب کرد؛

تکاب شهر هدف برای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی

شهرستان تکاب به عنوان شهر هدف برای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان انتخاب شد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور در سفر به شهرستان تکاب  در گفتگو با خبرنگاران گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای بنیاد علوی و ۱۰ میلیارد تومان از طریق دو نهاد حمایتیِ کمیته امداد حضرت امام و بهزیستی صرف محرومیت زایی در تکاب می‌شود.

پرویز فتاح از احداث  ۳۰۰ واحد مسکونی برای محرومان تکاب تا پایان سال خبرداد و  اظهار کرد: سهمیه ۱۸۰ واحدی مسکن محرومان از سوی بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی در حال اجرا بود که در این جلسه ۱۰۰ واحد مسکونی از طریق کمیته امداد و ۱۳ واحد هم به مددجویان دارای دو معلول بهزیستی افزوده شد.

استاندار آذربایجان غربی هم در حاشیه سفر آقای فتاح به تکاب اظهار کرد: بنیاد مستضعفان این شهرستان را به عنوان شهر هدف برای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی خود انتخاب کرده و تا پایان سال تعهدات بنیاد علوی به عنوان بازوی اجرایی بنیاد مستضعفان در شهرستان عملی خواهد شد. 

محمد صادق معتمدیان افزود: بیش از ۵۲ درصد از مصوبات سفر استانی به شهرستان تکاب محقق شده و تا پایان شهریور ماه امسال درصد پیشرفت تحقق مصوبات سفر اول به بیش از ۷۵ درصد خواهد رسید و تا پایان سال انشاء الله همه مصوبات سفر محقق خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی افزود: از عمده مطالبات مردمی در این شهرستان توسعه راه ارتباطی تکاب به شاهیندژ از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان ۳۸ و نیم کیلومتر به پیمانکار واگذار و عملیات اجرایی آن آغاز شده است و امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم مسیر شهرستان تکاب به شاهین دژ را چهاربانده کنیم.

وی افزود: ۱۲ کیلومتر از مسیر تکاب به شاهیندژ بلاتکلیف مانده بود که امروز مصوب شد راه و شهرسازی مراحل مطالعات و پیمانسپاری آن را انجام دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.