بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش از طرح‌های آموزشی گلستان

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس گفت: در ۶ ماهه اول امسال ۷۴ کلاس درس در سطح استان گلستان آماده و تحویل دانش آموزان خواهد شد.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در بازدید از پروژه‌های نیمه تمام آموزشی آزادشهر از مولدسازی فضا‌های مازاد آموزش و پرورش با هدف تکمیل پروژه‌های آموزشی خیرساز خبر داد و گفت: از اواخر بهمن ماه سال گذشته ۵۲۰ ملک مازاد آموزش و پرورش در فرآیند مولدسازی قرار گرفته است.

حمیدرضا خان محمدی افزود: برخی از مدارس استان تخریبی است و تلاش می‌کنیم که اعتبارات لازم برای باز سازی و استاندارد سازی این مدارس در بودجه امسال تامین شود.

دیروز همچنین با حضور رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور کلنگ احداث هنرستان دکتر حسابی در شهر فاضل آباد بخش کمالان به زمین زده شد.

او در حاشیه این مراسم با بیان اینکه نهضت مدرسه سازی در کشور آغاز شده گفت: در شش ماهه اول امسال ۷۴ کلاس درس در سطح استان گلستان آماده و تحویل دانش آموزان خواهد شد.

سیدرضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان نیز در این مراسم گفت: هنرستان ۱۰ کلاسه دکترحسابی که با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد تومان در شهر فاضل آباد بخش کمالان کلنگ زنی شد تا پایان سال مالی ۱۴۰۳ ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.

منبع:صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.