پایان راه جیب بر نوجوان

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری نوجوان جیب بر در ایستگاه مترو پایانه جنوب حین سرقت خبر داد و گفت: از متهم یک دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

سرهنگ محمد گودرزی گفت: در پی افزایش سرقت در ایستگاه‌های مترو به روش جیب بری موضوع به کلیه ماموران مستقر در ایستگاه‌های مترو تهران اعلام و گشت زنی‌های هدفمند برای پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان افزایش داده شد. 

وی با بیان اینکه ماموران مستقر در ایستگاه پایانه جنوب صبح روز هشتم خرداد به نوجوانی که در حال پرسه زنی بی هدف در مترو بود مشکوک می‌شوند افزود: مراقبت‌های ویژه آغاز تا اینکه ماموران متهم را در حال سرقت از شهروندی با استفاده از ازدحام جمعیت مشاهده می‌کنند و سریعا وارد عمل شده و متهم را غافلگیر و دستگیر می‌کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهم یک دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد و متهم ۱۸ ساله که از اتباع کشور همسایه بود در تحقیقات پلیسی بعمل آمده به جرم خود و سرقت به روش جیب بری در ایستگاه‌های مترو تهران اعتراف کرد.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد در پایان خاطر نشان کرد: پرونده و متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.

برچسب ها: جیب بری ، سرقت اموال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
خلافکار وارداتی داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
مار در آستین پروراندن نتیجه اش می شود این.
آخرین اخبار