اتاق شیشه‌ای اصحاب رسانه با مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی

به منظور پیگیری و رفع مشکلات مربوط به فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، اتاق شیشه‌ای اصحاب رسانه به همت بسیج رسانه با مدیران اداره فرهنگ و ارشاداستان انجام شد.

  روابط عمومی بسیج رسانه، سیستان و بلوچستان، در جلسه مطالبه گری خبرنگاران مطالبات جامعه فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان  را از علی سرگزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پیگیری کرده و خواستار حل مسائل و مشکلات آنان شدند.

در این جلسه، اصحاب رسانه آخرین وضعیت استاد اسپندار و اقدامات انجام شده برای هنرمندان فرهنگ و هنر در بخش‌های مختلف را جویا شدند. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال با ابراز تأسف از نابینا شدن این هنرمند مردمی به علت کهولت سن تاکید کرد فرهنگ و ارشاد اسلامی در ۹ ماه اخیر به طور مستمر با این استاد در ارتباط بوده است.

در ادامه بر توجه بیشتر به هنر و فعالیت‌‏‌های فرهنگی در استان، حمایت از هنرمندان و عضویت اصحاب فرهنگ و هنر در صندوق اعتباری هنر و استفاده آنان از تسهیلات هنرکارت تاکید شد.

همچنین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران به ابهامات ایجاد شده در زمینه برگشت بودجه ارشاد به خزانه نیز توضیحاتی را برای تنویر افکار عمومی مطرح کرد.

علیرضا سرگزی گفت: حضور در تمامی شهرستان‌های استان و حمایت از هنرمندان در کل استان سیستان و بلوچستان از دیگر اقدامات فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی همچنین به فعالیت‌های انجمن‌های مختلف هنری در استان اشاره کرد و گفت برگزاری تئاترهای مختلف و کلاس‌های آموزشی انجمن از دیگر اقدامات این اداره کل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار