اجرای۴۰۰کیلومترعملیات خط کشی درمحورهای مواصلاتی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان از اجرای عملیات خط کشی ۴۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل در دو ماهه نخست امسال خبر داد.

 روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت : خط کشی راه‌ها که از مقرون به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود، موجب افزایش ایمنی تردد، دید کافی در شب و کاهش میزان سوانح رانندگی می‌شود.

وی در ادامه گفت: علاوه بر خط کشی، ایمن سازی شیب شیروانی به طول ۴۰ کیلومتر، اجرا و نصب ۵.۵ کیلومتر حفاظ فلزی و بتنی، اجرا و تعمیر و نصب ۹۰۰ عدد علائم و تجهیزات ایمنی و غیره از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش ایمنی تردد کابران جاده‌ای بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: ساخت و تعمیر و نصب ۱۲۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی معادل ۳۵ عدد تابلو، اجرا روشنایی نقطه‌ای ۳ تقاطع و تعمیر و نصب ۴۵ عددچراغ‌های چشمک زن و فلش سولار از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی وکاهش تصادفات جاده‌ای در این مدت بوده است.

کرد در خاتمه گفت: کاربران جاده‌ای و مردم شریف می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در محورهای مواصلاتی استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار