بررسی ارتقای بخش خسروشاه در تقسیمات کشوری

 وزیر کشور گفت: به درخواست امام جمعه خسروشاه در راستای مطالبه عمومی مردم در جهت ارتقای بخش خسروشاه در تقسیمات کشوری این موضوع در هیات دولت بررسی خواهد شد.

آقای وحیدی در جلسه شورای اداری بخش خسروشاه گفت: آذربایجان و تبریز در طول تاریخ مهد پرورش علمای بزرگ بوده و اگر به هر گوشه از تاریخ، تمدن، علم و هنر این دیار نظر بی افکنیم نمونه‌های کاملی از فقاهت، شجاعت و رادمردی را می‌توان پیدا کرد.

وی ادامه داد: موضوع ایجاد فرمانداری خسروشاه قبلاً نیز مطرح بود اما اجرای آن ضوابط مختلف را می‌طلبد و باید فرآیند اداری و قانونی خود را سپری کند.

آقای وحیدی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف تولیدی، کشاورزی و صادراتی خسروشاه گفت: در خسروشاه بیکاری وجود ندارد و حدود ۱۰۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در خسروشاه فعال هستند که این موضوع بسیار ارزشمند است.

وی تاکید کرد: باید با توسعه کمی و کیفی تولیدات ظرفیت‌های خسروشاه افزایش پیدا کند امیدواریم با بررسی طرح‌های توسعه خسروشاه در بخش‌های مختلف شاهد پیشرفت روزافزون این کهن شهر باشیم.

وزیر کشور با بیان اینکه در برخی جا‌ها اسامی بیشتر از محتوا برای ما جلوه‌گری می‌کند گفت: اصل ماجرا تغییر اسامی نیست بلکه اصل ماجرا داشتن روحیه فعال و فضای اقتصادی، فضای فرهنگی مثبت و تاریخ پر افتخار است فرقی ندارد محلی عنوان شهر یا شهرستان داشته باشد.

برچسب ها: وزیر کشور ، هیات دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
خسروشاه و آذربایجان شرقی باطل شد
آخرین اخبار