امام جمعه مهدی‌شهر:

انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت بخشید

حجت الاسلام بارانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت بخشید، گفت:مردم ما امروز از ملتی وابسته به غرب، به جایی رسیده که موشک‌های هایپرسونیک برای بازدارندگی دشمنان می‌سازد.

حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه مهدی‌شهر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه مهدی‌شهر بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرقد امام خمینی (ره) بیانات بسیار راهبردی را بیان کردند که از جمله آن‌ها می‌توان به اشارات شخصیتی به امام خمینی (ره) اشاره کرد.

وی ابراز داشت: امام خمینی (ره) سه تحول بزرگ را ایجاد کرد که نخستین آن‌ها در سطح ایران اسلامی با پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد.

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه جایگزینی نظام مردم سالاری دینی به جای یک نظام وابسته از مهمترین تحولاتی بود که امام خمینی (ره) رقم زدند، افزود: امام (ره) در سطح امت اسلامی با انقلاب بیداری اسلامی را در سطح منطقه رقم زدند تا امت اسلامی به شکوفایی برسد.

بارانی با بیان اینکه در سطح جهان نیز امام (ره) توجه ملت‌ها را به معنویت جلب کرد، گفت: امام (ره) خلاء معنوی انسان امروز را امام (ره) سال‌ها قبل هشدار داد و دنیا را متوجه آن ساخت و این سه تحول عظیمی بود که امام (ره) ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه امام (ره) در دهه ۴۰ عملاً انقلاب را آغاز کرد و در دهه ۶۰ در اوج سختی‌ها، گرفتاری‌ها، ترورها، جنگ و … خم به ابرو نیاوردند، بیان کرد: این نشان از ایمان به عمل است که امام (ره) داشتند.

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه برخی ابتدای جنگ اعلام می‌کردند که ما توان یک ماه مقابله با عراق را داریم، اما امروز شاهد هستیم که موشک هایپرسونیک فتاح، به دست توانمند ایرانی‌ها ساخته شده تا هرگونه فکر حمله به ایران را از سر دشمنان بیرون کند.

بارانی با بیان اینکه یک هفته نامه آمریکایی اعلام کرده که ایران نیازی به تولید سلاح هسته‌ای ندارد چرا که موشک‌های ایران بازدارندگی کافی را دارد، بیان کرد: اگر دشمن فکر حمله را کند، می‌داند که اسرائیل با خاک یکسان می‌شود و این نشان می‌دهد انقلاب اسلامی به ملت ما عزت بخشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار