اجرای طرح همیار پلیس با محیط زیست در مدارس ابتدایی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت : با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با موضوعات زیست محیطی طرح همیار پلیس با محیط زیست توسط معاونت خدمات شهری شهرداری و سازمان آموزش وپرورش در مدارس ابتدایی اجرا شده است.

برومند نامداری معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه معتقدیم آموزش باید از سنین پایین آغاز شود گفت : در طرح با زبانی کودکانه موضوعات مختلف همچون نگهداری از گیاهان و درختان، جلوگیری از ریختن زباله در شهر، راه‌های کاهش آلودگی‌های صوتی و روش‌های جلوگیری از آلودگی آب و خاک به دانش آموزان، اموزش داده میشود.

وی افزود: تلاش کرده ایم قسمتی از آموزش‌ها را در قالب هنر به دانش آموزان انتقال دهیم بنابراین تاکنون ۹۰ اجرای تاتر صحنه‌ای و آزاد در مدارس ابتدایی و راهنمایی داشته ایم.

برومند نامداری گفت:خوشبختانه این برنامه‌ها با استقبال بسیار خوب دانش آموزان و مدیران مدارس همراه بوده و در تلاش هستیم با همکاری سازمان آموزش و پرورش دامنه این آموزش‌ها را گسترده‌تر کنیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه یادآور شد:اهدای جوایز، انجام مسابقات نقاشی برای دانش آموزان و نصب بنر‌های آموزشی، از دیگر برنامه‌هایی است که در راستای آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان توسط معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه انجام شده است .

برچسب ها: شورای شهر ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار