نماینده ی ولی فقیه گیلان تصریح کرد؛

افزایش اعتماد اجتماعی در جمهوری اسلامی

امام جمعه رشت گفت: جمهوری اسلامی با عملکرد و تلاش خود در ایجاد اعتماد اجتماعی و امنیت موفق بوده است.

نماینده ی ولی فقیه گیلان در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به پیشرفت‌ها و توسعه در سطوح مختلف، گفت: ایران اسلامی نظامی کارآمد بوده که با وجود تمام موانع در ایجاد اعتماد اجتماعی و امنیت موفق بوده است.

آیت الله رسول فلاحتی افزود: امنیت، کارآمدی و اعتماد اجتماعی موجب ایجاد امید در جامعه است.

وی گفت: اگرچه در رسیدن به اوج قله‌ها فاصله داریم، اما این پیشرفت‌ها با وجود تمام تحریم‌ها به دست آمده و در حال حاضر هیچ قلدری جرأت رها کردن گلوله‌ای به سمت ما ندارد.

امام جمعه رشت به رونمایی از موشک فتاح اشاره کرد و افزود: این پیشرفت نظامی موجب شادی ملت‌های آزاده و موجب نگرانی و افسردگی آمریکایی‌ها و صهیونیسم غاصب شد که قدرت ما را در بازدارنگی افزایش می‌دهد.

آیت الله فلاحتی با تأکید بر ایجاد امید در جامعه گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب استکبار به دنبال تضعیف ایمان و امید بین مردم است.

وی افزود: دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در قشر جوان با به رخ کشیدن مشکلات اقتصادی است که این مشکلات قابل حل است.

نماینده ی ولی فقیه گیلان گفت: با تأکید رهبر معظم انقلاب هر کسی که ایران و منافع ملی برایش مهم است باید برای تقویت ایمان و امید تلاش کند.

آیت الله‌فلاحتی با اشاره به همدستی برخی مسئولان و مدیران در سال‌های قبل با آمریکا که باعث خون دل خوردن مردم و رهبری شد افزود: همان مسئولان دوباره طمع قدرت کرده اند که البته مردم در زمان مناسب پاسخ آن‌ها را می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.