کیانی با شکست تکواندوکار کره ای فینالیست شد

ناهید کیانی نماینده وزن ۵۷-کیلوگرم تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان در نیمه نهایی گرندپری رم با شکست حریف کره ای به فینال این رقابت ها راه یافت.

نخستین مرحله از رقابت‌های گرندپری در سال ۲۰۲۳ از امروز جمعه ۱۹ خردادماه با برگزاری مبارزات اوزان ۵۷- کیلوگرم بانوان، ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم آقایان در شهر «رم» کشور ایتالیا آغاز شده است که «ناهید کیانی، متین رضایی، ابوالفضل عباسی و علیرضا نادعلیان» نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند.

«ناهید کیانی» تکواندوکار طلایی کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ باکودر وزن ۵۷- کیلوگرم، در اولین دیدار با «فاناپا هارنسجون» قهرمان جهان در سال ۲۰۱۹ از تایلندمبارزه کرد و به برتری دست یافت و سپس در یک مبارزه سخت به مصاف «ندا لعرج» نفر پنجم رنکینگ از مراکش رفت و این حریف خود را نیز از پیش رو برداشت.

کیانی در مرحله یک چهارم وزن ۵۷- کیلوگرم رقابت‌های گرندپری رم ۲۰۲۳، با برتری در ۲ راند برابر چیالینگ نماینده چین تایپه و نایب قهرمان جهان در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ و همچنین عنوان دار المپیک توکیو، به مرحله نیمه نهایی وزن خود رسید. کیانی در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های گرندپری ۲۰۲۳ رم ایتالیا مقابل کیم از کره جنوبی قرار گرفت و توانست در یک دیدار نزدیک و حساس ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد و راهی فینال شود.

ضمن اینکه، علیرضا نادعلیان، ابوالفضل عباسی ومتین رضایی در چارچوب این رقابت‌ها با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

این دوره از مسابقات با حضور ۲۵۳ تکواندوکار از ۵۳ کشور به مدت ۳ روز به میزبانی ایتالیا در شهر رم برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار