ایمانیه:

از تبصره ها، قوانین و مواد قانونی برای حل مشکلات مردم استفاده کنید

استاندار فارس گفت: دستگاه‌های اجرایی در استان از تبصره ها، قوانین و مواد قانونی برای حل مشکلات مردم استفاده کنند چرا که تحقق این مُهِم، مراجعات مردم را کاهش می‌دهد و در فرآیند اختصاص وقت و نوبت تسریع می‌شود.

محمدهادی ایمانیه در ادامه‌ی سلسله برنامه‌های ملاقات مردمی و میز‌های خدمت، در مسجد وکیل شیراز پذیرای ۶۰ نفر از هم‌استانی‌های عزیز بود و بی واسطه به شنیدن مشکلات و مسائل ایشان پرداخت.

استاندار فارس در جریان این ملاقات مردمی، بیشترین مشکلات و دغدغه‌های مردم را همانند گذشته اشتغال، مسکن و مسائل مرتبط با دستگاه‌های خدمات رسان عنوان کرد و گفت: مسائل مرتبط با امور بیمه‌ای و انشعابات حامل‌های انرژی از جمله آب، برق و گاز با کمک سازمان‌های حمایتی از قبیل کمیته امداد حضرت امام خمینی رحمت الله علیه، بهزیستی، صندوق مسئولیت اجتماعی و خیرین استانی حل می‌شود.

ایمانیه بر لزوم تغییر نگاه خانواده‌ها نسبت به موضوع اشتغال تاکید کرد و استخدام در ادارات و سازمان‌های دولتی را تابع قوانین کشوری دانست و گفت: افرادی که با مشکل بیکاری روبه رو هستند باید دید خود را نسبت به نوع اشتغال تغییر دهند و کار‌های مرتبط با حرفه‌های تخصصی، فنی و امثالهم را بپذیرند.

او گفت: فارس، نیازمند اشتغال‌هایی است که منجر به تولید و کارآفرینی شود؛ در این زمینه همه جانبه حمایت می‌کنیم و از طرف دیگر تلاش می‌کنیم فارغ التحصیلان رشته‌های تخصصی در بنگاه‌های اقتصادی و موسسات خصوصی و ترجیحا متناسب با رشته تحصیلی و تخصصی جذب محیط کار شوند.

مدیریت ارشد اجرایی استان، بازدهی بیشتر و بهتر میز‌های خدمت و ملاقات‌های مردمی را در همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی و ادارات خدمات رسان دانست و گفت: همکاران ما در ادارات و دستگاه‌های اجرایی، نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند تا نیاز مردم به این ملاقات‌های اختصاصی کاهش یابد؛ از همکاران اجرایی خودم در استان میخواهم از تبصره ها، قوانین و مواد قانونی برای حل مشکلات مردم استفاده کنند چرا که تحقق این مُهِم، مراجعات مردم را کاهش می‌دهد و در فرآیند اختصاص وقت و نوبت تسریع می‌شود.

استاندار فارس در ادامه به دلایل برگزاری میز‌های خدمت در مساجد نیز اشاره کرد و از مساجد بعنوان کانون‌های فرهنگی و اعتقادی مردم یاد کرد که از دیرباز محل تجمع و گردهمایی‌های مختلف بوده است و گفت: تلاش بنده و همکارانم این است که اکثر میز‌های خدمت در مساجد بویژه مسجد وکیل که هویت تاریخی و ملی مردم استان را نشان می‌دهد، برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار