چهارمحال و بختیاری مهیای اعزام زائران اربعین حسینی می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت کمیته‌های ستاد اربعین استان، گفت: هریک از کمیته‌ها فعال شده و در راستای برگزاری هرچه بهتر این راهپیمایی عظیم برنامه‌های خود را ارائه می‌دهد.

محسن حسین میرزایی در ستاد اربعین استان اظهار داشت: باتوجه به جنگ تمام عیار دشمن علیه ارزش‌های دینی و اعتقادی ما می‌طلبد که برنامه‌های ارزشی خود را جدی‌تر، محکم و قوی‌تری اجرا کنیم.

وی اربعین را بزرگترین حرکت نمادین اجتماعی پس از حج دانست و گفت: آنان که به عشق امام حسین (ع) و شهدای هشت سال دفاع مقدس در این مسیر قدم گذاشته‌اند، این راه را ترک نخواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با کاهش ویروس کرونا امسال با استقبال بیشتری از سوی زائرین مواجه خواهیم بود لذا باید اهتمام لازم برای ارائه آموزش‌های لازم به مردم صورت گیرد.


بیشتر بخوانید


حسین میرزایی با تاکید بر اطلاع رسانی به موقع گفت: ستاد اربعین امسال برنامه‌ریزی لازم را برای اقشار مختلف اعم از جمله دانشگاهیان، دانشجویان، فرهنگیان و دانش آموزانی که تمایل دارند در راهپیمایی عظیم اربعین شرکت کنند، فراهم سازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Zagrosian
۱۴:۳۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
از جاده ترانزیتی شمالی استان هم میتوان به شمال خوزستان و یا مرز خسروی رفت که به نظر کوتاهتر است
ساخت میانبر چلگرد با رفت آینده تجارت و ترانزیت و جابجایی شمال استان بام ایران را رقم خواهد زد