کناره گیری مالک باشگاه داماش گیلان از تیمداری

ناصر زحمتکش با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از مالکیت تیم فوتبال داماش گیلان کناره گیری و از فوتبال استان گیلان خداحافظی کرد.

ناصر زحمتکش با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از مالکیت داماش گیلان کناره گیری کرد و این در حالی است که تنها ۲ روز از صعود تیم داماش گیلان به لیگ دسته اول فوتبال کشور گذشته است.

تیم فوتبال داماش گیلان هفته گذشته و در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت برابر تیم فولاد نوین اهواز به برتری ۲ بر یک رسید تا پس از تیم‌های مس سونگون ورزقان و نفت و گاز گچساران به عنوان سومین تیم جواز حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته یک کشور را کسب کند.

مالک باشگاه داماش در متنی که در صفحه اش منتشر کرده، نوشت: با توجه به اینکه ۹ ماه است در استان گیلان تیم داری می‌کنم، در بدو صحبتم کمال تشکر و قدردانی را از مجموعه شورای شهر و شهرداری رشت و همچنین رییس هیات فوتبال استان را دارم.

در همین زمان کوتاه تیم فوتبال ساحلی بانوان داماش، قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شد و همچنین با توجه به اینکه تیم داماش تیم‌های پایه نداشت که به درست کردن تیم‌های پایه نوجوانان و جوانان و امید که پشتوانه تیم بزرگسال باشند، اقدام کردیم. اما در این مدت اکثر مسوولین استان قول‌هایی به ما دادند که برای مجموعه داماش انجام نشد، ولی در همین مقطع زمانی به تیم‌های دیگر استان که در لیگ دو و لیگ یک وجود داشتند، انجام پذیرفت.

حال با این وصف و حال، دین خود را در این مقطع کوتاه به فوتبال این استان ادا کرده و دیگر در این استان تیم داری نمی‌کنم.

با آرزوی موفقیت و بهروزی برای تمام تماشاگران پرشور و باغیرت تیم داماش که در شرایط سخت یار و یاور تیم محبوب شهرشان بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.