لزوم معرفی صنایع‌دستی مازندران در بازار‌های هدف

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: باید صنایع‌دستی مازندران در بازار هدف و بازار ساماندهی شده در کشور‌های اوراسیا معرفی شود.

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در مراسم روز جهانی صنایع‌ دستی و پنجاه و نهمین سالروز تشکیل شورای جهانی صنایع‌دستی، گفت: باید صنایع‌دستی مازندران در بازار هدف و بازار ساماندهی شده در کشور‌های اوراسیا معرفی شود.

اوبا بیان اینکه حضور هنرمندان صنایع‌دستی در برنامه ریزی از جنس اقتصاد، پیشرفت و توسعه است، افزود: ارزش اقتصادی حوزه صنایع‌دستی ۱.۲ میلیون دلار بوده است.

بابایی گفت: نگرش تمام دنیا به سمت اقتصاد هویت و فرهنگ محور است که صنعتگران با رشته‌های شغلی و ارزش‌افزوده بسیار بالایی که دارند از جمله آن است.

او با اعلام اینکه مازندران به مشاغل خرد و مشاغل خانگی معرفی شده است، افزود: هنرمندان بدون بروکراسی اداری در خانه درآمد زایی و اشتغال ایجاد می‌کنند.


بابایی گفت: امروز باید با هنر و خلاقیت رشته‌های صنایع‌دستی در سبد اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و اشتغال پایدار در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس به پرداخت تسهیلات به صنایع ارزان قیمت و مشاغل خانگی، زیرساخت‌های قانونی و مالیات بر ارزش افزوده و عملکرد را از اولویت‌های مهم عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار