آمادگی دستگاه‌های امداد و نجات در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی خواستار آمادگی دستگاه‌های امداد و نجات به منظور جلوگیری از بروز حادثه مجدد در محور کرج- چالوس و همچنین مناطق مستعد سیل استان شد.

احمد افضلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در محور کرج- چالوس افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی برای بازگشایی این محور در دست اقدام است و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های امدادی و راهداری، راهور، راه و شهرسازی صورت گرفته است.
وی از ایمن سازی و مقاوم سازی جاده احداثی توسط راه و شهرسازی استان خبر داد و گفت: خساراتی که به این جاده وارد شده توسط عوامل راهداری و راه و شهرسازی در دست بازسازی است.
افضلی خواستار اطلاع رسانی مناسب به شهروندان در خصوص اعلام شرایط موجود جاده شد و گفت: فرمانداری کرج باید نسبت به اطلاع رسانی به شهروندان اقدام کند تا امنیت کامل بر جاده حاکم شود، نصب بنر‌های هشدار سیلاب با هماهنگی پلیس راه استان به منظور اطلاع رسانی به مردم موثر است.
وی همچنین هشدار لازم را به فرمانداری‌های طالقان و ساوجبلاغ به منظور سیلابی شدن محور‌های این شهرستان‌ها داد و خواستار آمادگی کامل دستگاه‌های امداد و نجات و اورژانس در این شهرستان‌ها شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.