معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار‌های سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد؛

تخصیص تسهیلات برای واحد‌های صنعتی اروند

آقای خزایی گفت: بیش از ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات به واحد‌های صنعتی اروند تخصیص یافته است.

روح الله خزایی معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار‌های سازمان منطقه آزاد اروند در نشست هم‌اندیشی سایت صنعتی این منطقه گفت: شرکت‌های تولیدی و صنعتی منطقه آزاد اروند جهت دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده و بیش از ۶۰ میلیارد تومان تاکنون به این امر تخصیص یافته است .

او با اشاره به موضوع راه‌اندازی واحد‌های راکد که در سال گذشته توسط سازمان منطقه آزاد اروند به چرخه تولید بازگشته‌اند، گفت: در سال جاری پروژه‌هایی در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند کلید خواهد خورد و سایر طرح‌هایی که از سال‌های گذشته در دست اجرا بود نیز، به سرانجام رسیده یا می‌رسد.

زارعی مدیرعامل این سازمان هم گفت: زمان‌بندی  اجرای پروژه‌های سایت صنعتی منطقه آزاد اروند باید بر اساس برنامه صورت پذیرد و تقسیم‌بندی مناسبی برای انجام این عملیات در نظر گرفته شود .

او تاکید کرد همه مشوق‌هایی که برای تداوم فعالیت واحدهای موجود و آغاز فعالیت واحدهای تولیدی جدید مورد نیاز است، توسط سازمان منطقه آزاد اروند در اختیار سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت.

سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، گفت : تیم مدیریتی فعلی سازمان منطقه آزاد اروند نگاه توسعه‌ای دارند و در زمینه شهرک‌های صنعتی نیز تاکنون به دنبال رفع مشکلات بوده‌اند که با همکاری صمیمی و اثربخش این سازمان و شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان شاهد رفع مشکلات صنایع در شهرهای آبادان و خرمشهر خواهیم بود.
او گفت : عملیاتی شدن تفاهمنامه سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، افزایش برق، فعالسازی واحدهای راکد و ارائه تسهیلات از موارد مورد تأکید است که انتظار داریم محقق شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان نیز ضمن تقدیر از تعامل‌های صورت پذیرفته با سازمان منطقه آزاد اروند، ابراز امیدواری کرد تا در راستای توسعه سایت صنعتی منطقه آزاد اروند، پروژه‌های بیشتری تعریف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.