مسی بین رئال و بیل شر درست کرد

گرت بیل، ستاره سابق رئال مادرید، با انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا باعث عصبانیت هواداران رئال شد.

گرت بیل که در دوران حضور خود در رئال مادرید، پنج بار به عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ رسیده است، در حاشیه دیدار تیم‌های منچسترسیتی و اینتر در فینال لیگ قهرمانان اروپا به این سوال پاسخ داد که از نظر او بهترین بازیکنی که موفق به قهرمانی در این رقابت‌ها شده، چه کسی است؟

گرت بیل در پاسخ به این سوال، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی سابق بارسلونا را انتخاب کرد که در زمان حضور در رئال مادرید، در تقابل با او رقابتی جدی داشته است.

بیل که حتی در دوران حضور در رئال مادرید هم مورد انتقاد شدید هواداران قرار می‌گرفت، پس از این پاسخ باز هم باعث عصبانیت هواداران تیم سابق خود شد.

هواداران رئال مادرید با هجوم به صفحه شخصی رئال مادرید در اینستاگرام بابت عدم انتخاب کریستیانو رونالدو  به عنوان بهترین بازیکن لیگ قهرمانان اروپا انتقاد کردند و با انتشار کامنت‌هایی به حمایت از فوق ستاره پرتغالی سابق تیم‌شان پرداختند.

بیل در تابستان ۲۰۱۳ با قراردادی تاریخی به رئال مادرید پیوست اما در تابستان ۲۰۲۲ در شرایطی از این تیم جدا شد که به موفقیت لازم دست پیدا نکرده بود. این بازیکن چند ماه در لس آنجلس اف سی حضور داشت و بعد از جام جهانی ۲۰۲۲  قطر اعلام کرد که از فوتبال خداحافظی می‌کند.

برچسب ها: مسی ، رئال ، بیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار