کریمی:

جایگاه فارس در رفع تداخلات اراضی ۲۶ پله ارتقاء پیدا کرد

معاون استاندار فارس گفت: امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان توانسته از رتبه ۲۹ کشور در رفع تداخلات به رتبه سوم در سال جاری ارتقا یابد که نشان از همت و تلاش این مجموعه دارد.

عبدالعلی کریمی در گردهمایی روسای اداره آمار و اطلاعات امور اراضی سراسر کشور در شیراز که با حضور رضا افلاطونی رییس سازمان امور اراضی کشور برگزار شده بود، گفت: مدیریت امور اراضی فارس با توجه به گستردگی استان و حجم اراضی کشاورزی همیشه یکی از مدیریت‌های خوب در سطح کشور بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار فارس با بیان اینکه سازمان امور اراضی کشور یکی از سازمان‌های بسیار مؤثر و تأثیرگذار در حوزه جهاد کشاورزی است، گفت: این سازمان فرا وزارتخانه‌ای است، زیرا که زمین برای فعالیت‌های بسیار مختلفی در سطح کشور تأمین می‌کند.

او با تأکید بر اینکه زمین یکی از موضوعات بسیار اساسی و مهم است که به عنوان بستر سرمایه‌گذاری به شمار می‌آید، گفت: هر اقدامی که برای سرمایه‌گذاری می‌خواهد انجام شود روی زمین انجام می‌شود و این موضوع باعث شده که حساسیت بسیار زیادی روی بحث زمین وجود داشته باشد.

او با بیان اینکه استان فارس یکی از پهناورترین استان‌های کشور است، چیزی درحدود یک میلیون و ۶۰۰هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی دارد و دومین استان تأمین کننده مواد غذایی کشور به شمار می‌آید، یادآور شد: بخش اعظم از این اراضی فعلا از گردونه کشاورزی خارج شده و فرونشست‌های عجیبی در استان رخ داده است که امیدواریم با مدیریت صحیح بتوان جلوی پیشرفت این کار را گرفت.

کریمی یاد و خاطره رزمندگان سنگرساز بی سنگر در جهاد سازندگی در زمان جبهه و جنگ را نیز گرامی داشت و افزود: بیش از ۲۴۰ شهید جهاد سازندگی دراستان فارس داریم و ۱۵ هزار نفر شهید در سراسر استان فارس به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
لطفا ی فکریم به حالا رادیو ها کنید ایستگاه رادیو ها چرا خراب رادیو شیراز پر از پارازیت نمیدونم چرا نمیدونم فرستنده ها خراب یا رادیو ها
France
عبدالرسول
۰۰:۱۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
به این برگه ها ی سر شماره کارت میدن مرحله بد ؟؟؟؟

حساب بانکی یا سیم کارت میشه زد به این برگه ها سر شماری
آخرین اخبار