فراخوان دعوت از نویسندگان حوزه ایثار و شهادت در خوزستان

معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در نظر دارد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از پژوهشگران، مولفان و نویسندگان این حوزه دعوت به همکاری کند.

نادر جلالی سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: یکی از بهترین راه‌های ابلاغ پیام شهدا به نسل جوان کتاب است و معرفی سبک زندگی ایثارگران به جامعه با نگاه هنرمندانه لازم و ضروری است.

او می گوید: ناشران بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند و این امر نیازمند معرفی بیشتر از سوی رسانه‌ها است.

به گفته او ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است. در همین راستا معاونت فرهنگی بنیاد شهید در نظر دارد کتاب‌هایی را که در زمینه ایثار و شهادت تالیف شده و هنوز به عرصه چاپ وارد نشده‌اند، پس از تایید در کمیسیون انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران چاپ و منتشر کند.

جلالی گفت: نویسندگان حوزه ایثار و شهادت که علاقه‌مند به همکاری در این زمینه هستند می‌توانند ضمن مراجعه به معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران  خوزستان واقع در کیانپارس نبش خیابان آبان، ساختمان شماره ۲ بنیاد شهید طبقه دوم، آثار خود را به صورت فایل PDF جهت شرکت در کمیسیون انتشارات به کارشناسان ذیربط تحویل دهند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره همراه ۰۹۱۶۳۰۲۴۰۱۴ تماس حاصل کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان می‌گوید: نشر شاهد به عنوان ناشر تخصصی حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور ارتقای سطح همکاری و شناخت نویسندگان ادبیات ایثار و شهادت یار و یاور نویسندگان حوزه ایثار و شهادت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.