تردد ۶۶۷ هزار وسیله نقلیه در محور‌های ورودی سمنان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از تردد ۶۶۷ هزار وسیله نقلیه در محور‌های ورودی استان در تعطیلات خردادماه امسال خبر داد.

احسان منصورکیایی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان  از تردد بیش از ۶۶۷ هزار وسیله نقلیه در محور‌های ورودی استان در نیمه خرداد سال جاری و تعطیلاتی که در این ماه وجود داشت، خبر داد.

وی افزود: متوسط ساعتی تردد در محور‌های ورودی استان از ۱۰ تا ۲۰ خردادماه، دو هزار و ۳۷۷ وسیله نقلیه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: با توجه به آمار احصاشده از سامانه‌های هوشمند، دوشنبه ۱۵ خردادماه سال جاری پرترددترین روز در این بازه بوده است.

منصورکیایی سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محور‌های ورودی استان در این مدت را ۱۷.۴ درصد عنوان کرد و افزود: سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل از قبیل دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های تردد شمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در کلیه جاده‌های استان سمنان فعال هستند و از این طریق، وضع ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محور‌ها مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: رتبه تردد محور‌های ورودی استان دوازدهم کشوری بوده و پرترددترین محور در این بازه زمانی محور شریف‌آباد- ایوانکی با متوسط تردد روزانه ۲۲ هزار و ۷۵۹ تردد وسایل نقلیه بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان افزود: همواره همکاران اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در قالب گشت‌های نظارت راهداری و ترابری فعالیت مضاعفی دارند و به‌صورت مستمر در کنار سایر نیرو‌های امدادی مشغول به خدمت‌رسانی در طول راه‌های استان هستند.

منصورکیایی اظهار کرد: سامانه تلفنی گویا و اپراتوری ۱۴۱ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی در خصوص آخرین وضع جاده‌های کشور است و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ نیز آخرین وضعیت و اطلاعات جاده‌های کشور را در اختیار مردم گذاشته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.