توسعه تجارت خارجی استان زنجان هدفگذاری شد

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: توسعه تجارت خارجی استان با انجام رایزنی‌های گسترده به منظور شناسایی بازارهای جدید هدفگذاری شد.

صمد یوسفی اصل از برگزاری جلسات منظم و هدفمند با سفرای ایران در کشورهای خارجی به همت اتاق بازرگانی زنجان خبر داد و گفت: توسعه تجارت خارجی و فراهم سازی زمینه همکاری‌های مشترک با کشورهای دیگر از جمله اهداف این اتاق است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای توسعه اهداف تجارت خارجی استان زنجان اظهار کرد: این برنامه ها در دوره جدید در بخش‌های مختلفی پیگیری و عملیاتی خواهد شد.

یوسفی اصل افزود: اطلاع رسانی مستمری از این جلسات از سوی اتاق صورت خواهد گرفت و علاقه مندان و فعالان اقتصادی می‌توانند با حضور در محل اتاق بازرگانی زنجان در این جلسات شرکت کنند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان ادامه داد: یکی از اهداف این جلسات آشنایی تجار و صادرکنندگان استان با بازار کشورهای دیگر و فراهم‌سازی زمینه همکاری های مشترک تجاری اقتصادی دو طرف است.

یوسفی اصل گفت: کشورهای مختلفی در برنامه ریزی توسعه تجارت خارجی استان زنجان هدفگذاری شده اند چون برای رسیدن به سبد متنوع صادراتی در استان، فراهم‌سازی زمینه تجارت با کشورهای مختلف لازم است.

وی ادامه داد: برگزاری این جلسات بر اساس برنامه ریزی اتاق بازرگانی زنجان با همکاری دفتر وزارت امور خارجه در استان به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.