اعمال تخفیف ۳۰ درصدی صدور پروانه ساخت و ساز نهضت ملی مسکن

شهردار شهرکرد از اعمال تخفیف ۳۰ درصدی صدور پروانه ساخت و ساز برای طرح‌های حمایتی تولید مسکن (نهضت ملی مسکن) خبر داد.

محمدحسین واحدیان اظهار داشت: ۳۰ درصد تخفیف برای صدور پروانه ساخت و ساز طرح‌های حمایتی تولید مسکن (نهضت ملی مسکن) اعمال خواهد شد که این تخفیف امتیاز ویژه‌ای برای پیشبرد طرح است.

شهردار شهرکرد افزود: همچنین در حوزه ساخت و ساز و نوسازی، برای متقاضیان ساخت و ساز و دریافت پروانه ساختمانی در بافت‌های فرسوده ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شهرکرد در راستای فرزندآوری از خانواده‌ها حمایت می‌کند، اضافه کرد: خانواده‌هایی که دارای ۳ فرزند زیر ۲۰ سال هستند، برای دریافت پروانه ساخت و ساز از تخفیف ۱۰ درصدی برخوردار می‌شوند.


بیشتر بخوانید


واحدیان ادامه داد: افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان طبق ماده ۱۵ دستورالعمل اجرایی تبصره یک ماده ۲ قانون درآمد پایدار، از پرداخت عوارض صدور پروانه ساختمانی برای یکبار و یک واحد تا سقف الگوی مصرف معاف هستند.

وی گفت: همچنین طبق ماده ۶ قانون جامع خدمات رفاهی به ایثارگران، مشمولان این قانون برای احداث یک واحد مسکونی با زیربنای مفید تا ۱۲۰ مترمربع و ۲۰ مترمربع تجاری در شهر محل سکونت خود از پرداخت هزینه‌های عوارض صدور پروانه‌های ساختمانی، عوارض شهرداری و نوسازی برای یک بار با معرفی بنیاد معاف می‌باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار