جشن خیابانی در نیویورک با ۱۳ زخمی

درپی تیراندازی، چاقوکشی و سانحه رانندگی طی جشنی خیابانی در نیویورک ۱۳ آمریکایی زخمی شدند.

نیمه شب یکشنبه یک تیراندازی در خیابان ماسینا شهر سیراکیوز ایالت نیویورک گزارش شد. پلیس زمانی که به محل رسید با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ نفر روبرو شد که برای جشنی خیابانی که در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ شده بود، گرد هم آمده بودند.

براساس گزارش شبکه ان بی سی نیوز، جو سیسِل، رئیس پلیس سیراکیوز در این خصوص اعلام کرد وقتی آن‌ها رسیدند اوضاع به شدت پرهرج و مرج بود. حدود ۲۰۰ نفر در خیابان بودند. همه به طرف‌های مختلف می‌دویدند، همینطور خودرو‌ها در جهات مختلف حرکت می‌کردند. ۱۳ نفر زخمی شدند که یکی به ضرب گلوله بود و بقیه با ضربات چاقو یا بر اثر برخورد با خودرو‌هایی که به سرعت فرار می‌کردند.

رئیس پلیس شهر گفت: این نخستین باری نیست که چنین جشنی در شهر برگزار می‌شود. بلکه هر آخر هفته در نقاط مختلف شهر چنین مهمانی‌های خیابانی که در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ می‌شود. وی اذعان کرد پلیس گاهی از این مهمانی‌های خیابانی اطلاع دارد و گاهی از آن‌ها مطلع نیست.

او اضافه کرد: در حال حاضر می‌دانیم که آن‌ها گروهی از دانش آموزان دبیرستان بودند که تازه فارغ التحصیل شده بودند و همینطور گروهی از افراد کوچک‌تر یا بزرگ‌تر از آن‌ها بودند که آنجا جمع شده بودند.

۱۳ نفری که به ضرب گلوله، چاقو یا تصادف با خودرو زخمی شده اند، بین ۱۷ تا ۲۵ سال سن دارند. پلیس مشغول بررسی تصاویری است که با دوربین‌های امنیتی در خیابان گرفته شده است، اما رئیس پلیس می‌گوید پی بردن به جزئیات این پرونده ممکن است طول بکشد.

با توجه به اینکه تعداد زخمی‌ها زیاد است، احتمالاً مظنونان زیادی هم وجود دارند. براساس گزارش سیسل مدتی طول می‌کشد تا بیانیه پلیس در این باره منتشر شود.

پلیس می‌گوید در حال حاضر هیچ مظنونی وجود ندارد، اما مثل همیشه پلیس از مردم می‌خواهد هرگونه اطلاعاتی در این باره دارند به پلیس بدهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار