مشکلات خرید گندم از گندمکاران به روایت شهروندخبرنگاران

شهروندخبرنگاران ما با ارسال پیام‌هایی از مشکلات خرید گندم از گندمکاران سخن گفتند.

مدتی است که کشاورزان با مشکلات فراوانی در کنار زحماتی که برای تولید محصولات کشاورزی متحمل می شوند روبرو هستند. یکی از آن‌ها تاخیر در واریز و یا قیمت نامناسب خرید گندم از گندمکاران است. این موضوع موجب شد تا مشکلاتی برای آن‌ها به وجود بیاید.

شهروندخبرنگاران ما با ارسال پیام‌هایی خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

متن پیام شهروندخبرنگاران

سلام خدمت شما لطفا پیگیرقیمت گندم کشاورزان باشید دو ماه از برداشت گندم در خوزستان می‌گذرد، اما هنوز قیمت نهایی آن مشخص نشده است و به دلیل قیمت پایین گندم هنوز نتوانستیم با طلبکاران خود تسویه کنیم.


سلام ۳۲ روز است که گندم تحویل سیلو دادم چند روز پیش دولت به ازای هر کیلو ۱۱ هزار و پانصد تومان برای من واریز کردند. لطفا نسبت به پرداخت قیمت مصوب گزارشی تهیه کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۰:۲۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
باسلام چرا دولتهای که ماهیانه حقوق خود را میگیرن جهت مطالبات گندم کار بی تفاوت هست شش ماه زحمت بکش م بعد هم دوماه منتظر پولش باشیم خدا را خوش میاد اگرشماکه در رأس هستن فقط دویا سه ماه حقوق نگیرید ببینید واقعا چه به سرزندگیتون میاد ازخدا بترسین اینقدر کشاورز اذیت آزار ندین .حکومت عدل علی اینطوریه
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۰۸:۱۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
دیگه وقتی ریشه درخت خراب باشه کاری نمیشه کرد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۰۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
باسلام و عرض ادب،دراولین کلام سوالی دارم که هر انسانی باوجدان خود جوابی درذهن خود به تصویر بکشد،آیا قشری به زحمت کشی و سخت کوشی و حلال خوار تر از کشاورز سراغ دارید؟هفتم فروردین گندم تحویل دادیم به چه گناهی و طبق کدام قانون تا الان باید دولت پول ما را تسویه نکند؟سازمان بازرسی کجای کار است؟حقوق انسانها کجاست،واقعأ اگر مسئوولی پیام مرا میخواند خجالت نکشد خدای ناکرده....