سرمربی تکذیب کرد، این تیم دوم افغانستان نیست

سرمربی کویتی تیم ملی افغانستان به خبر منتشر شده در رسانه‌های ایران درباره تیمش واکنش نشان داد.

از روز گذشته در برخی رسانه‌ها و کانال‌های خبری، مطلبی درباره حضور افغانستان در تورنمنت کافا با تیم دوم خود منتشر شده است. موضوعی که به این موضوع دامن زد، عدم حضور برخی بازیکنان باتجربه این تیم در لیست بود. بازیکنانی مثل فیصل شایسته و... که سال‌ها در تیم ملی افغانستان توپ می‌زدند و حالا در این تیم حضور ندارند. 

در این خصوص گفته می‌شد بازیکنان باتجربه افغانستان به خاطر گرایش‌های سیاسی خود و اینکه مخالف دولت طالبان هستند به تیم ملی دعوت نشدند. این در حالی است که تیم ملی افغانستان بعد از دوران طولانی که به خاطر شرایط سیاسی حاکم بر این کشور تعطیل بود، از حدود 20 روز پیش شکل گرفته است. 

موضوع حضور با تیم دوم در تورنمنت کافا امروز در ورزشگاه دولن اومور زوخوف با عبدالله المطیری سرمربی کویتی تیم ملی افغانستان مطرح شد. مطیری که به دلیل اخراج از کنار زمین در بازی قبلی با قرقیزستان و محرومیت امروز مقابل ایران کنار زمین نیست و از روی سکوها بازی را نظاره می‌کند، مساله حضور با تیم دوم در تورنمنت کافا را تکذیب کرد. 

او در گفت و گو با برخی نزدیکان تیم ملی که روی سکوهای ورزشگاه بیشکک بودند و همچنین یکی از خبرنگاران قرقیزستانی در واکنش به این مساله گفت: «تیمی که به قرقیزستان آوردیم، متشکل از بازیکنان جوان و خوب افغانستانی است. این تیم مدت زیادی نیست تشکیل شده و طبیعی است که بخواهیم به جوانان بیشتر اهمیت بدهیم. با این بازیکنان اردویی در کشور قطر داشتیم و حالا به قرقیزستان آمدیم. بدون تردید با تیم اصلی مان در این مسابقات حضور پیدا کرده‌ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
طالبان حساب کاردستش بیاد
آخرین اخبار