راه آهن کرمانشاه به خسروی از مصوبات سفر رهبری در انتظار تامین اعتبار

رئیس سازمان برنامه و بودجه کرمانشاه با اشاره به اینکه راه آهن کرمانشاه به خسروی از مصوبات سفر رهبری است، گفت: ۱۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه راه آهن کرمانشاه نیاز است.

حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه با اشاره به حضور در استان کرمانشاه و جایگاه سازمان مدیریت و برنامه ریزی، گفت : سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید تمام مسائل و موضوعات توسعه‌ای را باید مد نظر داشته باشد و طی این مدت همواره سعی کرده ایم ارتباط با اصحاب رسانه را مد نظر داشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه با اشاره به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، تصریح کرد: بخش عمده مصوبات این سفر اجرایی و تاثیر فراوانی بر توسعه استان گذاشته است.

وی افزود: با وجود محقق شدن بخش زیادی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، اما تعدادی از آن‌ها جامانده و هنوز به نتیجه نرسیده که در آخرین بررسی‌ها در خردادماه طی دیداری با مسئولان پیگیری دفتر مقام معظم رهبری پروژه‌های جامانده از این سفر مشخص و تعیین تکلیف شدند .

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه با تاکید بر مهمترین پروژه‌های این جامانده از سفر مقام معظم رهبری، تصریح کرد: ساماندهی آبشوران، موزه دفاع مقدس در شهرستان گیلانغرب، راه‌اندازی و تکمیل پروژه‌های درمانی و بیمارستانی، مجتمع‌های فرهنگی، راه آهن کرمانشاه به خسروی، سالن ورزشی ۶ هزار نفره از جمله این پروژه‌ها بود.

نوروزی با بیان اینکه پروژه راه آهن کرمانشاه به خسروی از مهمترین طرح‌های مورد تاکید است، ادامه داد: به‌منظور تحقق و تکمیل پروژه‌های جامانده از سفر مقام معظم رهبری مقرر شد که اعتباراتی از دفتر وی به این استان ابلاغ شود و با کمک از اعتبارات استانی این پروژه‌ها به انجام برسند.

وی خاطر نشان کرد: به منظور تکمیل و راه اندازی راه آهن کرمانشاه به خسروی به عنوان مهمترین طرح سفر مقام معظم رهبری از بودجه کشوری به آن اختصاص خواهد یافت که مجموعاً یازده هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای ۲۶۳ کیلومتر راه‌آهن نیازمندیم که مقرر شده از بودجه تهاتر نفتی برای این پروژه تامین اعتبار صورت گیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه با تاکید بر تلاش برای جذب اعتبارات راه آهن کرمانشاه به خسروی، گفت: در صورت نهایی شدن و جذب اعتبارات سرعت خوبی برای تکمیل آن پیش بینی می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.